Promocje
Pocky borówkowe
Pocky borówkowe
11,69 zł 5,93 zł
szt.
Pocky czekoladowe
Pocky czekoladowe
9,40 zł 4,80 zł
szt.
Pocky truskawkowe
Pocky truskawkowe
9,40 zł 4,80 zł
szt.
Pocky migdałowe
Pocky migdałowe
11,60 zł 4,60 zł
szt.
LN No Game No Life 02
LN No Game No Life 02
24,99 zł 19,99 zł
Pocky bananowe
Pocky bananowe
6,99 zł 3,70 zł
Ciastko z wróżbą
Ciastko z wróżbą
1,90 zł 1,00 zł
szt.
Pocky mango
Pocky mango
6,99 zł 4,50 zł
szt.
Produkt dnia
Piórnik Pokemon #1
Piórnik Pokemon #1
32,90 zł
szt.
Czapka  Totoro #1
Czapka Totoro #1
42,90 zł
szt.
Strażnik domu Momochi 08
Strażnik domu Momochi 08
15,50 zł
szt.
Kapcie Totoro #2
Kapcie Totoro #2
49,90 zł
szt.
Pocky migdałowe
Pocky migdałowe
11,60 zł 4,60 zł
szt.
Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: tamika.asobi@gmail.com 

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: Dźwiniacz Dolny 41, 38-700 Dźwiniacz Dolny , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje produktów wadliwych

Jeśli jesteś Konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: tamika.asobi@gmail.com lub drogą pocztową na adres Dźwiniacz Dolny 41, 38-700 Dźwiniacz Dolny .

Reklamowany towar należy wysłać na adres: Dźwiniacz Dolny 41, 38-700 Dźwiniacz Dolny

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

 

Reklamacje produktów uszkodzonych

Jeśli jesteś Konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar doznał uszkodzenia podczas przesyłki, należy bezzwłocznie w obecności kuriera spisać protokół szkody, jeżeli nie spisałeś protokołu w obecności kuriera należy bezzwłocznie skontaktować się z infolinią firmy kurierskiej i wezwać kuriera aby spisał protokół.

W przypadku odbioru w punkcie odbioru należy bez wychodzenia z budynku sprawdzić zawartość paczki i w przypadku stwierdzenia uszkodzeń spisać protokół szkody.

Dokument należy przesłać na e-mail: tamika.asobi@gmail.com lub drogą pocztową na adres Dźwiniacz Dolny 41, 38-700 Dźwiniacz Dolny .

Aby przyśpieszyć proces reklamacji prosimy po wysłaniu dokumentu poinformować nas o tym pisząc na czacie w prawym dolnym rogu sklepu.

 


 

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl